Otsikko on ehkä siinä mielessä virheellinen, että totaalikieltäytymistä herkuista en aio harjoittaa, mutta tuo nyt ilmaisee postauksen sisällön parhaiten. :)

 

Eilen ei siis mennyt mitään herkuksi luettavaa alas kurkusta, vaikka työpaikan kahvitilassa olikin suklaata pöydällä ja masaliisaa jääkaapissa. Sinne jäivät mun osalta. UV-aattona tuli otettua muutama siideri ja seuraavana päivänä kiusas mahdoton pizzahimo! Onneks en tarttunut puhelimeen ja tilannut pizzaa, vaikka työkaveri vähän yritti taivutella yhteiseen pizzatilaukseen. Hyvä minä! Se tapasyöminen on vaikea katkaista, mutta yleensä korvaan sen napostelun juomalla vaikka kahvia tai teetä. Nyt olenkin vaihtanut vihreään teehen, jota eilenkin join kaksi kupillista. Haluan meinaa kovasti uskoa kyseisen juoman hyviin vaikutuksiin. :D

 

Mä en tupakoi, joten en tiedä, miltä vieroitusoireet tupakanpolton lopettamisen jälkeen tuntuu. Sokerinarkki kyllä oon ja oon kokenut, että jonkin sortin viekkarit siitäkin tulee, kun alkaa vähentää sokeria. Tietynlaista tutinaa, levottomuutta ym. Ja varsinkin nyt, kun vielä menkatkin piinaa, on sokerihimo ihan käsittämätön. Voin kertoo, että suurin haave just nyt olis saada jotain ihanaa jäätelöä (Ben & Jerry's) ja heittää huivii koko paketti. Söin kuitenkin ihan järkevän aamiaisen ja nyt uunissa paistuu ruoka. Ennen kauppaan menoa pitää ehdottomasti syödä, koska senhän nyt kaikki tietää, mitä tapahtuu, kun menee nälkäisenä kauppaan...

 

Mutta, näillä mennään ja katotaan, mihin päädytään! :)